skola

hej världen!
vi slutade matten tidigare idag, klockan 11.
jag visste inte när vi igentligen slutade&när mamma skulle komma&hämta mej,
så jag började gå, det var iskallt ute!
&eftersom det tog typ en kvart kan jag inte påstå
att det gick fort heller. när jag kom hem var ingen hemma
så jag fick springa &hämta extranyckeln.
jag tycker det var bra att jag visade att jag faktist kan gå själv
hem, utan att jag typ springer hem eller nått, men så tyckte inte mamma...

förmiddagsdrycken gick bra, jag drack den med lina som vanligt,
idag i personalrummet=)
nu ska jag gå&äta lite lunch.
heja på mej!

2008.
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: sara

Heja Moa! Heja Moa! (A) Fast du har väl redan ätit när du läser det här?! ^^

Usch vad mkt snöö! (A) X(

2008-11-25 @ 11:59:43
URL: http://juuuuul.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0