snart blire jul!

hej världen!
jag har just varit på ICA och köpt ingredienser
till lussebullarna. min biokompis smsade
&sa att jag ska ha russin i oxå. annars blev dom äckliga=)
hoppas dom smakar bra=)
för med julen kommer lussebullar & annat gott, och utan
lussebullar & annat gott äre ingen jul.
ska se om jag hittar några andra bra recept man kan ha
istället för typ mellanmålen. kanske en nyttig pepparkaka
&ett glas mjölk? min biokompis berättade också
att man kan ha torkad frukt istället för dryck eller en banan.
jag ska fråga på BUP om det går bra, för jag hatar som sagt att dricka!
mamma kom nyss & frågade om jag ville ha ett glas
varm choklad istället för saft. vill jag det?
kommer ångesten då?
klarar jag det?
jag vet inte...



men nu ska jag ner &dricka, &sen blire baka
kaka.
jag längtar till ikväll!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: morgondis

Enligt det matprogrammet jag åt efter var det lagom med en lussekatt + en pepparkaka till mellanmål. (Annars var det en smörgås.)Hoppas det kan funka för dig åxå. Kram!

2008-11-28 @ 14:30:45
URL: http://anorexiochjag.bloggproffs.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0