snöstorm

hej världen!
det är seriöst snöstorm ute! eller inte nu, men det
var! igår kväll blåste det svinmke ute&nu
ligger all snö på en sida av vägen&den andra sidan är helt kal.

frukosten gick faktist riktigt bra, det gick rätt så fort
&inga problem!
en av mamma&pappas kompisar är här nu&ska skjutsa
mina småsyskon till skolan. jag tror han ska göra det typ varje dag,
fast jag vet inte. det känns lite knäppt, men man vänjer sej ju!

jag ska strax gå&packa min gympa väska
(ångest ångest ångest!)
&sen se lite desperat housewives=)
idag ska jag dricka min förmiddagsdryck på skolan,
(ångest, ångest, ångest!)
hoppas det går bra!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: sara

oh! snöstorm! (A) det närmaste jag kan komma är väl sandstorm på stranden? (A) det brukar faktiskt blåsa jättemycket sand där ibland, :] xD



Jag älskar dej! Och det kommer gå bra!

2008-11-24 @ 10:15:35
URL: http://juuuuul.blogg.se/
Postat av: sara

jaa! jag har ju redan godislöfte! och om du klarar av att äta efter det så borde ju jag i rimlighetens namn också göra det! eller?

2008-11-24 @ 10:40:56
URL: http://juuuuul.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0