sov gott=)

hej världen!
jag har glömt att berätta om min förmiddagsdryck idag.
jag började dricka den som vanligt inne i
ainas rum, men det tog lite lång tid så lina sa att jag fick
dricka den i klassrummet. jag sa att det gick bra, även fast
det blev helknäppt inuti. jag hatar att äta med folk!
det går bra med familjen&så, men annars så blir det så jobbigt...
det kändes väldigt konstigt att sitta&dricka festisar i klassrummet,
men det gick bra! när jag&jonte skulle gå ut till cafeterian så fick jag
inte sitta där, jag kan ju typ hälla ut festisen i papperskorgen, som
om jag skulle? jag vill ju bli frisk! men jag iaf dricka klart med aina.
imorrn ska jag oxå dricka förmiddagsdrycken på skolan, mellan
spanskan&matten. det kommer nog gå bra!

kvällsfikat gick oxå riktigt bra!
btw, jag tog M på mina streetdance byxor=)
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0