tjejkväll=)

hej världen!
jag har precis ätit mitt kvällsfika nu,
fick ta det lite senare eftersom jag skulle till jenny.
kvällsfikat gick rätt så bra, jag misstänker
starkt att det var alldeles för mycket! mycket mer än 2 mackor!!
men jag ska visa att jag är på gång att bli frisk!
så jag åt det, nästan utan svårigheter!
jag är faktist riktigt stolt! idag har jag inte haft mycket ångest
eller knäppa tankar. det är knappast över, men efter mitt samtal
med eva tror jag att det har börjat minska.
jag vill bara bli av med matprogrammet! &anorexin...

vi var alla sex hos jenny, vi hade jättekul!
vi satt&pratade&skrattade (moa goes spåtant)
besätmde vem som skulle köpa julklapp till vem osv.
jag ska köpa till thilda&elin.
hihi, sen ska jag sitta&skriva min julklappslista.
både vad jag önskar mej&vad jag ska köpa för saker.
hihi, jag älskar julen! det äre bästa som finns!! =)
(btw, sara, vad önskar du dej?)
vad har du gjort ikväll?
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0