torsdag

hej världen!
igårkväll tog jag ett bad&läste ut min bok.
så sen hade jag ingen fler, fast idag kom syskonen med nya böcker,
fast gamla, eftersom jag redan har läst dom=)

idag skulle vi fara vid 1-2 tiden till Storsjöhallen i Holmsund när syskonen
hade kommit, men när vi kom dit hade dom stängt till klockan 16
josef&lippan for till en lekpark&jag&fanny for på skokanonen&
djurmagazinet.
vi tog middagen klockan 16 för att vi skulle hinna&bada efteråt.
middagen gick riktigt bra, även fast det var både sylt&grädde.
det är fortfarande svinsvårt att äta, jag tror det är ganska svårt att förstå
för dom som inte har haft en ätstörning.

på badet var det jättekul, vi åkte vattenrutschkana och spelade volleyboll
i vattnet, superskoj!
btw, imorrn slipper jag vara i lägenheten mer! jippie!
vad har du gjort idag?
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Kan förstå hur svårt det är att äta sånt med en ätstörning.

Hade själv för några år sedan tvekat, hade dock ingen äts. men ändå. Det är svårt

2009-04-17 @ 11:22:06
URL: http://viccivicci.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0