nu ska jag sova gott=)

hej världen!

nu har jag suttit&läst min nya FRIDA tidning i typ en timme.
haha, när jag får den äre typ nästan det enda jag gör.
nog för att den inte är speciellt tjock eller så, men den
tar ju sin lilla tid att läsa=)
jag får seriöst damp på mej själv, jag kan inte ens sitta&läsa
en tidning utan att alla dom dära knäppa tankarna kommer&stör mej!
det är jättejobbigt!!!
men strax ska jag gå&sova i min nya säng, det kommer bli
jättehärligt, jag kommer sova som en stock&aldrig
vilja gå ur den! &så kommer tankarna att försvinna. för en stund.
haha, jag kom på att nu kan jag ju sova i mitten av sängen!
tidigare har jag ju som haft en dubbelsäng...

jag glömde att skriva hur kvällsfikat gick. ganska bra,
jag var så glad över att ha varit&tittat på dansen, så det blev inga
större problem än vanligt. (dvs ångest, inte vilja ha, ångra att jag ens började,
en impuls att gå därifrån&dra sonden&aldrig äta igen.)
xoxo, M


Kommentarer
Postat av: Marielle

Tjena! Såg att du läst Kenzas blogg. Hur ofta gör du det och varför? Brukar du läsa andra bloggar också, i så fall vilka?

2008-11-11 @ 08:15:22
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0