utmaning

hej världen!
Regler:
Sätt in dessa regler & länka gärna den som utmanade dig.
Berätta 8 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
Utmana 8 st i slutet av inlägget igenom att skriva deras namn och länka dom.
Låt dom få veta att dom är utmanade!
Jag vart utmanad av sofia&mette

1.  Jag har en katt som heter Leia.
2.  &så har jag haft två fiskar som hette Bengty&Suffe.
3.  Jag älskar FRIDA!
4.  Jag älskar när folk kommenterar min blogg, så keep on!
5. Jag längtar till att få börja skolan igen!
6.  Ett år läste jag 119 böcker, haha "moa-utan-kompisar"
7.  Jag älskar OC, Desperate Housewives&Förhäxad, &Zoey101
8.  Jag brukar lösa korsord&sudokun.



Jag utmanar:
marika
fanny
sara
elin
jenny
oscar

linnea
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0