bada, =)

hej världen!
hemma från badet på Eddahallen, det var superkul!
fast tyvärr blev det bara jag, marika&katta, och syskonen.
dom har gjort om på Edda för bara ett tag sen så jag hade aldrig varit där
sen dess, &det är en miljard mycket roligare nu än innan
dom gjorde om!
och en sak som var ganska knäpp, vi såg en råsnygg kille (verkligen supersnygg!)
som marika hade sett förr, &berättat om. vi kallade han för frasse eftersom
hon hade sett han på Frasses, knäppt va?

ikväll ska jag på bio med fanny&emmy, mamma eller pappa,
jag får inte fara någonstanns utan dom på första permissionen...
vi ska se Stepbrothers, marika&emmys lillebror emil hade sett den, båda
tyckte att den var superbra!

någon mer som har sett den?
vad ska du göra ikväll?
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0