dagens outfit

hej världen!
en liten outfit får hoppa in oxå.

klännig från Cubus
tights från Gina Tricot
strumpor i födelsedagspresent av småsyskonen
kofta från H&M

till dety hade jag (som vanligt) mina hjärtörhängen&matchande
halsband från Guldfynd som jag fick av klassen.

&usch man ser mina fula sår på handen, det ser inte nice ut...
hoppas dom läker snabbt&så slipper jag helst ärren...
vill bara visa min nya mössa från H&M, plus min (o)matchande
halsduk&vantar som jag fick tsm med sockorna.

79,50 kr för mössan. billigt va?
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: op (=

hur ser halsbandet ut ? (=

har ju inte sätt det, :)

2008-10-25 @ 20:27:37
URL: http://oscaaarp.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0