en rubrik.

hej världen!
ibland har jag lite dålig fantasi, det är faktist ganska svårt att komma på
rubriker!
nu har jag vila, så jag snodde datorn&la mej i sängen
&nu ligger jag coh chattar med sara, =D
jag lyckades dra ut sonden oxå, så den har jag bytt,
det gick ovnaligt lätt, jag brukar ha jätte svårt att få in den i näsan,
men första gången var värst!

jag har oxå bestämt mej för att inte fortsätta skriva om vad som har
hänt tidigare veckor, jag har ju minne som en guldfisk&kommer
inte ihåg vad jag har gjort vilka dagar,
så från&med nu berättar jag bara vad som händer nu, &kommer
jag på nånting roligt från förr skriver jag det,
låter det okej? bra!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag saknar dej väldigt mycket moa! <3

Btw,, Grattis (L)

2008-10-02 @ 15:09:45
URL: http://jennyaa.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0