fjortiiiiis=)

hej världen!
&nu är man fjortis,
hur känns det?
- ingen skillnad, jag har räknat mej själv som fjorton i typ flera månader=)
haha,

på morgonen kom mamma, eva, sara, felicia&nån till in&sjöng&jag fick ett paket
av mamma med en grå tröja, en svart scarf, ett paket tuggummi&ett nagellack
(från isadora, Blackberry Wine, 177)
jag, felicia&lisa hade lite skola&sen gjorde jag&felicia köttbullar&potatis
tillsammans med gunnar, vi rullade 2kg köttfärs!
men tydligen blev dom goda, =)
sen efter lunch for vi till lägenheten som jag var i tidigare i veckan
&så var farmor, farfar, syskonen, pappa, kusinerna, farbror&faster där.
av dom fick jag tex, 1760, 50;-, en supersöt nalle som heter Freja, en stickning,
en bok, mer tuggummi, en vit halsduk&matchande vantar.
&imorgon kommer mormor, morfar&emmy!

när klockan började närma sej 4 for jag&mamma tillbaka till avdelningen&sondade,
sen for vi tillbaka&jag&lovisa gick ut på en promenad,
jättekul att träffas&dessutom kunna prata utan att josef&lippan var med!
men nu ska jag gå&duscha, skriver säkert lite mer sen=)
vad har du gjort idag?
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0