grattis Kenza!

hej världen!
grattis kenza!
hon vann "årets blogg", vilket jag faktist tkr att hon är värd!
gissa vem som  röstade som en tok?
moi.

haha, vi kom på för några veckor sen, jag&2 tjejer som oxå är här,
&läraren att jag kan inte fara till Frankrike, om nån frågar vad jag heter svarar
jag moa, &dom säger ja du! haha, =)

vi har haft lite skola idag, jag fick lära mej ett supersätt att räkna ut ekvationer
på, fast igentligen ska jag lära mej det efter jul,
men det är ju bara bra att ha lite "förkunskaper"
jag fick dricka mina två glas borta på umedalen,
två MERfestisar, jordgubb&äpple (haha, 14%äpple, 4%jordgubb)
fast jag smakade inte, jag hatar fortfarande att dricka mitt på dagen!
frukosten gick oxå skit, smakade inte ens,
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Lina

Har du inte lärt dig ekvastioner förut?

2008-10-18 @ 17:48:01
URL: http://hwii.blogg.se/
Postat av: sigrid

bra att du får göra matte, du är ju grymt smart och det vore slöseri med tid att inte låta dig plugga riktigt ordentligt nu när du int ehar så mycket annat att göra ;-)

Har du haft några funderingar vad du vill göra, sen som vuxen menar jag? DU är ju superduktig i skolan, vill du fortsätta plugga?

Lovisa är så galet skoltrött just nu så jag knappt tror att hon orkar med sista året, men det MÅSTE hon. Johannes har jättekul på musikestet, han trivs som fisken i vattnet. Själv stod jag bara ut tre veckor på gymnasiet, men det gick ju rätt bra ändå..

2008-10-18 @ 18:25:34
Postat av: Marie

Älskar hennes blogg.

2009-01-04 @ 22:04:05
URL: http://marrwie.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0