hemma

hej världen!
nu är jag hemma, efter en massa gråt osv på avdelningen.
jag ville verkligen inte hem i helgen, så jag skrek&grät i säkert
en timme först, innan jag bestämde mej att kanske, kanske kan det bli
bra den här helgen.
precis när vi skulle fara kom åke på att jag var tvungen att packa
en jätteväska full med alla min saker, hur knäppt låter inte det?
bara för att jag ska vara borta från avdelningen så länge&dom kanske kommer
behöva mitt rum. jag lovar dom vet att dom kommer måsta använda det,
det är säkert redan bestämt!
iaf, då blev jag sur&ville inte fara igen. men mia&ylwa kom in&hjälpte
mej packa det jag skulle ha med mej hem, saker jag inte behövde
på avdelningen, typ gamla böcker&filmer osv.
det jag skulle ha i lägenheten i en påse, &det jag skulle ha kvar
på avdelningen i en påse, som dom kommer flytta
när jag (säkert) kommer måsta byta rum.
men nu är jag iaf hemma&har ätit middag, varit hos mormor&varit
på ica&handlat godis. det är ju halloween!=)
jag trodde att vi skulle träffas alla 6&vara hos jenny som förra året,
men när varken katta, marika eller thilda kunde tappade jag lusten.
det blir att stanna hemma med syskonen.

jag orkar inte berätta vad som har hänt i veckan,
bara att jag&den andra tjejen har haft roligt, vi har skrämt
hälften av all personal! hihi=)
&så blir jag utskriven inte vecka 45 men kanske fredag vecka 46,
jippie??
hur har du haft det idag?
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: j

jag vet hur det känns. man blir nästan hospitaliserad. man känner tryggheten på avdelningen, den avskärmar en från allt man är rädd för.



jag hejar fortfarande på dig!!!

många kramar till dig moa!!!!

2008-10-31 @ 22:18:45
Postat av: op (=

gu va kul att du kommer hem, jag har saknat dej !

2008-11-01 @ 00:30:35
URL: http://oscaaarp.blogg.se/
Postat av: Agness

Fin blogg,att du törs skriva om allt är starkt gjort. Tycker du borde ha typ mer bilder, då blir det roligare(: ! Men jag ska inte säga mycket, har inte heller mycke bilder just nu pga att jag bara är inne på mobilen, men haft de i tidigare inlägg haha

2010-01-06 @ 19:14:26
URL: http://agnessehlstedt.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0