igen,

hej världen!
förlåt att jag inte skrev mer igår, jag hade ingen lust att blogga
just då.
det blev heltokigt igår till kvällsfikat, &efteråt...
jag vet inte riktigt vad som hände&varför men jag antar att allt blir
så jobbigt för att jag inte fick min promenad igår, eller att allt bara känns piss,
jag saknar alla där hemma så fruktansvärt mycket, kan ingen komma&hälsa på mej nu?

till frukost idag gick det inte mycket bättre, jag drog ut sonden&var tvungen att byta. igen.
jag hatar att byte sond, men typ älskar? att dra ut dom, jag göre ju typ superofta!
man kan ha samma sond i 3 månader, sen måste man byta, det längsta jag har haft en
är typ 2-3 veckor =S
&jag har varit här i 6½...
undra hur många jag har haft, minst 6st.
den första som jag fick när jag kom (den som tog mest ont!)
sen bytte jag efter en vecka
&så några där i mellan
den jag fick idag
dom 3 jag hade i lägenheten
&så 2 efter lägenheten
OJ! okej, minst TIO sondar har jag haft, minst!
haha, det här var inte intressant för någon,
haha bara för oscar, för han älskar min blogg!=)
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0