inte igen!

hej världen!
när doktorn kom skulle hon göra en liten undersökning
av mej, eftersom jag inte hade ätit på det senaste dygnet&
inte druckit så mycket heller.
pulsen var nere på 50 (jag hade 48 när jag var i skellefteå)
&blodtrycket på 90/55 (jag tror jag hade lite högre
i skellefteå, men då hade jag ju druckit lagom)
jag var dessutom sådär äckligt yr så fort jag ställde
mej upp, jag är det fortfarande, hihi så jag fick inte dammsuga för eva
doktorn bestämde att det skulle bli sond igen,
jag som hade lovat mej själv att aldrig ha en slang i näsan igen,
men om man inte äter så blir det så...
nu går jag på fullt sondprogram, inga måltider alls,
&middagen&kvällsfikat har varit på 300ml,
imorrn oxå, men på måndag blir det 400ml som vanligt.
inga promenader varken idag eller imorrn, jag som hade längtat,
men jag ska nog be att få sätta mej ute en stund imorgon.

jag&eva såg High School Musical på femman oxå,
eller mest jag men=)
det var både ettan&tvåan, så jag hade heldag framför tv:n,
sen nu på kvällen satte sej jag&en anna tjej&såg
50 first dates, den är rätt så bra, men det fanns ingen svensktext,
så det blev en liten engelska lektion!
hur har din kväll varit?
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: op (=

vet inte om det är bra eller dålit att ud får sonden igen men.. hopapsd et blir bättre iaf (= (=



haare bäst, :)



btw, rebecka helsar ;D

2008-10-18 @ 23:27:36
URL: http://oscaaarp.blogg.se/
Postat av: sigrid

jag kan fatta om det känns besviket att få tillbaka slangen, men jag måste säga att jag tycker att det är skönt att läkaren håller koll. jag är orolig för dig, så klart, och om du sondar så får du i alla fall näring, även om jag fattar att det är äckligt att ha en slang i näsan. Det låter inget bra alls att du är så snurrig. var du det i somras också, typ när vi träffades? När jag var ung blev jag jättelätt snurrig, men inte nu längre, jag minns att det var obehagligt. Det är nog för att du har så sjukt lågt blodtryck.

Nu ska jag, lars o lovisa åka på en barnteaterföreställning. Vi kanske är lite öfr stora, den är från fem år... Men det är en kompis till oss som spelar, och vår kulturförening som anordnar. Jag har bakat typ 50 bullar nu på morgonen för vi ska sälja fika.

kram på dig, moa-vännen

2008-10-19 @ 12:16:52
Postat av: emmy andersson

synd att du börjat med slang saknar dig jätte mycket.jag såg bara ettan av high school musical.vi hade dm match(distrikt mäster skap)vann på straffar på första,det var jätte hemskt. hoppas du kommer hem till nyår så vi kan vara uppe hela natten :)

2008-10-19 @ 15:15:50
Postat av: Fian

Hej kära bloggkollega. Det skulle ta 2 sekunder för dig att göra min dag. Gå in på länken nedan och rösta på min festival. Länken är säker då det är en Adidas tävling.



http://www.originalsfestival.com/index.aspx?festivalID=361&mode=view#/Intro/



Tusen tack på förhand och ha en underbar vecka!

2008-10-19 @ 19:30:39
URL: http://hollywooddiet.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0