Koh Lanta

hej världen!
jag har just fått se lite bilder från min morbror, hans fru&mina två småkusiner
som är i Koh lanta i Thailand, dom ska vara där i 2 eller 3 månader,
jag har ju typ fisk minne så jag komme inte iktigt ihåg,
men det såg iaf jättehärligt ut, &nu väntar jag
bara på ett mejl från sara så att jag får se lite bilder från deras resa.
om du vill se deras bilder så kan du ju iaf titta på saras blogg, linas blogg eller agnes blogg.
dom har jättefina bilder alla tre!
önska mej lycka till med ridningen!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: op (=

haha, nae jag behöver itne kommentera så mkt men du ville att jag skulle kommentera varje gång ajg kolalde ;)

2008-10-13 @ 16:35:54
URL: http://oscaaarp.blogg.se/
Postat av: sara

ååh, jag vill också rida :) *lyllos dej ! :D

jag fick ditt brev igår, jättefint halsband ! <3

Puss,

2008-10-13 @ 18:01:06
URL: http://juuuuul.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0