måndag&tisdag

hej världen!
sry att jag inte skrev mer igår, men jag hade verkligen ingen lust.
eva bestämde att jag får pröva äta på onsdag.
om jag klarar fruksoten, förmiddags drycken&lunchen så
får jag börja på 100% matprogram dvs.
frukost: 2 mackor med smör,  ost och skinka + nått grönt, tex gurka
en tallrik fil med flingor/gröt/mjölk&flingor
ett glas dryck
mellanmål: 2 glas dryck
lunch: en portion mat
ett glas mjölk
mellanmål: 2 glas dryck
middag: en portion mat
ett glas mjölk
kvällsfika: 2 mackor med smör, ost och skinka + nått grönt
2 glas dryck

ganska mycket va?
men jag ska klara det, för om jag inte gör det medans jag är här,
när ska jag då klara det?
det blev väldigt jobbigt när jag pratade med eva, men efteråt kom hon in&bara pratade
så jag kunde lugna ner mej.

jag&mamma var ute på en promenad också, vi gick till H&M,
jag köpte en sjal för 98;-


på kvällen satt jag, 2 personal&dom två andra inlagda
här &spelade rommel,gissa vem som vann? moi.
det blev mycket skratt också!!!
sen hjälptes vi åt att bygga klart mitt pussel, &sen såg vi
The break up med Jennifer Aniston. haha, fast vi alla 3 satt&stickade
hela tiden, så vi missade hälften.

imorse for jag och en annan tjej bort till umedalen till sjkgymnasten,
vi fick dansa lite, lite yoga och lite stretching. kul!
sen spelade vi lite "vem där?" på engelska &schack.
när vi kom tillbaka började vi på det nya pusslet vi tog med, ett runt med
nordens djur, typ björn, igelkott osv.
jag sondade halv12 eftersom jag, mamma och annika ska
på aqua box ikväll klockan 4, då jag igentligen har min
sondning, så middagen blir ännu tidigare, vid 3 ungefär!
hur har din dag varit?
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0