min dag,

hej världen!
usch, jag har haft typ världens konstigaste dag.
eller igentligen inte konstig, men endå.
lunchen gick bajs, jag fick inte ens sitta vars jag ville?
fast jag lyckades lugna ner mej snabbt efteråt, som tur var!
sen fick jag sitta&prata med sissi, jag berättade om mitt mission X
(undra varför jag döpte det till mission?)
men jag tror att jag kanske lyckades sabba det idag,
jag får göra mitt bästa för att fixa det!!!!
sen spelade vi rommel, i typ 2timmar (det ska jag lära alla där hemma sen!)
middagen funkade heller inge vidare, jag hade den en kvart tidigare
så att jag kan ha kvällsfikat halv8, så vi kommer iväg till bion nån gång.

annika kom nyss in &berättade att det kommer en till patient hit,
en tjej...
usch, vad jag tkr synd om henne, för jag antar att hon oxå
har en ätstörning...
nej usch, nu blir jag deprimerad, jag tkr det räcker med att jag
är här, ingen mer borde behöva vara här!

marika kom på en smart sak oxå, hon&jag har varit
bästa vänner i 2år den 1oktober!
grattis till oss!=)
snart ska jag gå&försöka laga mitt misstag...
&kanske gå ut&gå en sväng, jippie!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: marika

GRATTIS TILL OSS :)(L)

2008-10-14 @ 17:03:20
Postat av: Linnea

Saknar dig Moa!

Hoppas de går bra:D

2008-10-14 @ 17:17:46
URL: http://palmqvisten.blogg.se/
Postat av: op (=

haha, varsego (=

va ä rommel ?=)

2008-10-14 @ 18:53:21
URL: http://oscaaarp.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0