min söndag

hej världen!
jag har tyvärr inte hunnit blogga så mycket idag,
eftersom jag sov ungefär hela tiden mellan lunch&middag
(12.30 - 16.00)
lunchen gick lite småtokigt, men efteråt hjälpte eva mej
med en MindFiness (undra hure stavas?) övning, man
ska tänka att tankarna flyter bort på löv, funkade faktist, iaf lite.
middagen gick ganska bra, eftersom jag var så trött,
sen nu till kvällsfikat så gick det skit, vet inte varför men det
blev jättejobbigt, &inte blir det bättre av att dom håller fast mej osv,
plus att vilan blev nästan en timme lång, när den igentligen bara ska
vara en halvtimme...
jag hann iaf duscha&dammsuga, jag har inte fått dammsuga
för eva, eftersom jag har varit så snurrig, det börjar bli
bättre, det snurrar inte varje gång jag kliver upp nu.
hihi, bara före middagen, då kunde jag inte hålla
balansen, så sara fick ta tag i mej...
nej, nu ska jag sova, jag har skola imorrn, tror jag...
btw, vi är två som är inlagda nu, men på tisdag
jobbar 4st A-tur, 3st B-tur&2st C-tur, så när alla
är här samtidigt, efter lunch nån gång, så blire 10st personal!
haha, typ lyx?
hur har din kväll varit?
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: op (=

va bra att det gick bättre vid lunchen och ganska bra vid middagen, (=



haare bäst, :)

2008-10-20 @ 15:43:45
URL: http://oscaaarp.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0