nörda marika

hej världen!
jag&marika har just nördat varandra, msn, telefon&apberget
samtidigt!
hihi, men vaddå? jag saknar henne ju så otroligt
mycket, vi har nog aldrig varit ifrån varandra mer än 2veckor
i sträck, när jag var på semester...
fast då vare ju en annan sak, då visste jag ju när vi skulle träffas,
nu har jag ju ingen aning!
tkr inte du att det borde vara en mänsklig rättighet
att får träffa sin bästa kompis, när man vill?
marika larsson, jag saknar ihälj mej efter dej!
igentligen är det ganska orättvist, dom där hemma har varandra,
jag har nästan helt okända människor att hänga med hela dagarna,
orättvist? oja!
xoxo, M


Kommentarer
Postat av: sigrid

det är orättvist! Jag hoppas att du aldrig mer kommer ha det så tufft som du har det nu. .

2008-10-18 @ 18:19:30
Postat av: m

naaaw , jag håller med det borde vara en mänsklig rätt!

saknardigmed!!!

8veckor utan dig hemma , hur mycket mer klarar man?

2008-10-19 @ 20:52:09
URL: http://melonslush.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0