onsdag, igen

hej världen!
&nu äre onsdag igen, jag gillar int onsdagar...
skulle kunna vara för att jag måste väga mej då, jag gillre inte!
jag vill inte gå ner i vikt, för då får jag mer sondnäring eller näringsdrycker,
&jag vill heller inte gå upp i vikt!
det skulle passa mej bra att stanna på samma vikt resten av livet,
då finns det inte så mycket att fundera på!
sen har jag tagit ett blodprov, det gick bra, även om jag är superrädd
för att ta sprutor, men man vänjer sej efter att ha tagit minst 2 blodprov
varje onsdag i 7 veckor!

jag, mamma&en som jobbar här, camilla var ute&gick oxå.
vi gick bort till några höghus som kallas tobleronehusen, dom är trekantiga,
precis som en toblerneförpackning!
igår blev det ingen promenad, ingen hade tid att följa med eftersom
det skulle komma en ny tjej, jag vet typ ingenting om henne, bara vad hon heter osv.
vad har du gjort idag?
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0