skola

hej världen!
nu har jag precis kommit hem från skolan på umedalen,
jag jobbade med so:n, bara en massa politik som är såå tråkigt!
när vi hade engelska blev det mycket roligare, vi satt&pratade&disskuterade
om hure kommer bli när vi tre kommer hem, en av tjejerna bli utskriven på
fredag. jag&hon ska på bio ikväll=)
vi ska se Patrik 1,5. den har jag velat se typ superlänge,
vi ska se den med hennes pappa&min mamma oxå.
jag skriver vad jag tyckte om den senare ikväll, eller imorrn.
jag antar att det blir lika sent som sist jag&hon var på bio&såg Arn.
ge mej tips om vad jag kan skriva om bloggen, ni vet som att typ Kenzas blogg ståre
KENZA när man tittar på blogg.se
vad har du gjort idag?
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: op (=

du kan ha... hm, Moa8c ? ;P

2008-10-14 @ 15:27:17
URL: http://oscaaarp.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0