andra helgen

hej världen!
okej, har fått tillbaka minnet lite grann nu=)

på torsdagen den 28 tror jag, då rann slangen
ur näsan, så jag var tvungen att byta, igentligen skulle
jag träffa sjukgymnasten, men eftersom jag fick en medicin som gör
att det blir lättare att stoppa in en ny sond gick inte det, så jag fick ligga kvar i
sängen resten av dagen.
på fredagen hade jag skola för första gången, (jag skrev fel sist=P)
jag hade inga böcker här, så jag jobbade i gunnars böcker,
jag råkade ta fel mattebok, den röda istället för en grön, &så bytte jag förra veckan,
men då hade läraren en för gammal version, men nu har jag fått jättemånga
av mina böcker hemifrån, så jag hänger med ganska bra nu=)
asså jag är verkligen seg i huvudet, jag tror att det var den här helgen som den andra
tjejen kom, inte på onsdagen som jag skrev sist...
förlåt, !
fast jag är inte riktigt säker, jag kommer bara ihåg att jag satt&räknade matte
när hon kom, &eftersom jag hade min första lektion på fredagen borde hon ha kommit antigen
på fredags kvällen eller lördag, från början tykcte jag
att det var ganska hemskt att hon gjorde precis som jag när jag kom,
hon tittade inte ens på maten, &när jag dessutom hade träffat henne förr&så.

nu blev det en liten paus, jag gick&bytte plåster på ett av mina miljarder sår,
så jag glömde typ bort vad som hände på söndagen =P
äsch, så viktigt äre ju inte!

xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0