tack!

hej världen!
tack så hemskt mycket för alla fina kommentarer,
både här på bloggen, på apberget,
på mejl, ja allt!
det är ni som gör så jag orkar stanna kvar här&
bli frisk, annars skulle jag nog för länge sen
slagit sönder ett fönster&smitit härifrån,
eller som jag&hon som blev utskriven igår (lyckost)
pratade om, att bara springa ifrån alla
när man är ute på promenad eller går från bilen in till
avdelningen.

btw, dom har tagit bort mina promenader!!!!
&inte heller får jag vara med på komigång gruppen,
eftersom jag inte äter, jag tkr det är orättvist, eftersom
det är personalen som bestämt att jag ska dra sonden&därför
får jag ju ingen "mat" om jag inte äter.

jag ska täffa jourdoktorn oxå, hon skulle träffa
mej, fast jag vet inte varför, hoppas det inte är nånting
speciellt hon ska prata om, bara sådär allmänt om hur jag mår osv.
skriver sen hur det gick.
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: op (=

vet inte va ja ska skriva men... lycka till och heja heja moa ! <3

2008-10-18 @ 15:17:34
URL: http://oscaaarp.blogg.se/
Postat av: Lina

pratar du med Malin och peter än??

2008-10-18 @ 18:05:56
URL: http://hwii.blogg.se/
Postat av: sigrid

låter jobbigt för dig nu! Har de sagt hur mycket du måste äta för att det ska "gillas"? Alltså om du till exempel kan få tillbaka promenaderna om du äter si eller så mycket?

Skönt att du har gått upp lite, så att inte kroppen går sönder.Jag vet att det är jobbigt för dig att se på vågen att du går upp, men det är bra. Lycka till, Moa-vännen!

2008-10-18 @ 18:54:17

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0