tillbaka på avdelningen

hej världen!
före lunchen igår gick jag &min kära lillasyster
ut och gick tillsammans med mamma. härligt!
vid fyra halvfem for jag&mamma tillbaka till avdelningen,
supertråkigt med bilresa, men jag hade skaffat lite ny musik
till mobilen så jag satt&lyssnade igen hela min spelningslista.
väl tillbaka i umeå vägrade jag kliva ur bilen,
jag ville tillbaka hem igen!
anna fick komma ut&hämta mej. igentligen vill jag inte vara hemma heller,
inte någonstanns faktist... fråga mej inte hur jag har tänkt lösa det!
efter min middagsvila (middagen fick jag klockan 6 istället för 4)
var det ensam mamma söker, som alla på avdelningen kollade på.
även personal&föräldrar. jag gillar det!

nu idag har jag varit på skolan på umedalen och haft en liten
mattediagnos, den gick ganska bra tror jag. inte riktigt säker men...
biologiprovet skippade jag eftersom jag inte hade rätt bok, &därför
inte hade lärt mej provet.

till lunchsondningen blev jag orolig, jag ville ju äta!
jag måste verkligen hinna börja äta innan jag blir utskriven härifrån!
aldrig i livet att jag kommer kunna lära mej äta hemma!
men jag&eva ska sitta efter middagsvilan och prata lite om det.
för nu, helt plötsligt?, vill jag verkligen verkligen börja äta igen!







xoxo, M

Kommentarer
Postat av: op (=

Äre bestämt nån tid när du ska komma tillbaka ? :O

2008-10-27 @ 16:18:34
URL: http://oscaaarp.blogg.se/
Postat av: Linnea

gå med :) helt gratis, du kan få gratis biobiljetter:)

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=81701

2008-10-27 @ 17:59:04
URL: http://palmqvisten.blogg.se/
Postat av: Lillasyster

Hoppas du kommer hem nästa helg också!

2008-10-29 @ 16:56:44
URL: http://fanis.blogg.se/
Postat av: sigrid

vad bra att du fick en helg hemma! som du har längtat.. Det låter som om du förbereder dig för att komma hem, är det så? låter bra att du känner dig motiverad för att börja äta.

kram

2008-10-29 @ 19:07:39

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0