torsdags morgon,

hej världen!
nu på morgonen har jag tagit puls&blodtryck,
det var normalt, när jag kom in kände man nästan inte pulsen&
både den&blodtrycket var väldigt lågt, så om
jag ställde mej för fort så blev jag väldigt yr&var tvungen
att ta tag i nånting.
sen vägde jag mej, jag blev väldigt besviken, jag hade gått ner
lite grann, inte mycket men endå.
eva sa att det nog berodde på att jag har fått lite mer aktiviteter,
som att gå på stan eller min dagliga promenad.
jag hoppas verkligen att jag slipper få mer sondnäring, det
tar tillräckligt lång tid nu, usch!

idag har jag dessutom sjukgymnastik, jag brukar få massage,
vilket är jätteskönt, men jag ska fråga om jag inte får göra
nånting annat, det blir lite tråkigt i längden.

GRATTIS MARIKA!
&imorgon fyller jag år=)
vad ska du göra idag?
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0