kvällen,

hej världen!
efter att jag hade stängt igen datorn gick jag, mamma&pappa
ner till ica som ligger bara några 100meter härifrån&jag köpte
en SOLO tidning och lite tuggummi.
gah, vet ni vad jag saknar? (förutom alla där hemma, &sara?)
melontuggummin!
det ska jag typ önska mej i present!
föresten, så ni bara vet, jag fyller år på fredag!=)
jag får knappast komma hem, eftersom det inte funkar med sondningarna,
men kusinerna, faster&farbror ska till skellefteå så dom
åker nog förbi, &så kommer säkert farmor, farfar, mormor&morfar.
och sykonen antar jag, det kommer bli kul!
föresten, en önskelista skulle inte sitta fel!

Nageldekorantioner från Depend, plus kanske ett plommonlila nagellack?

sjal från H&M, 98;-

Grön kofta från H&M DIVIDED, 198;-

Grå cardigan från H&M, 198;-

svart hängselkjol från H&M DIVIDED, 249;-

svart poloklänning från Lindex, 299;-
 
det skulle ju inte heller sitta fel med några fina armband från www.cocoo.se
eller kanske den dära fina träringen jag såg idag från Gina Tricot,
inte heller en skön halsduk eller en stickad kofta i liknande modell
som anna på avdelningen har.
eller en ny hårspray eller parfym, jadu du ser, jag har svårt att bestämma mej
vad jag vill ha, lika bra att önska allt man kan få!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Lina

Grattis i efter skot!! <33



sry för att jag inte kunde gratta dig igår.. Men Sara och Agnes okuperade datorn!

2008-10-04 @ 11:40:33
URL: http://hwii.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0