nej men oj!

hej världen!
jag hade helt missat att Desperate Housewives hade börjat om,
nog för att jag vet vad som kommer att hända redan, men det är endå
kul att se igen.
fråga inte hur jag vet vad som kommer att hända, jag har redan
sett dom, men jag får inte säga vars eller med vem, haha=)



nån som kan ge lite tips om vad jag ska göra imorrn efter frukostvilan?
mia sa att om det går bra ikväll med sondningarna (vilket det har)
så skulle vi hitta på nått imorrn, hon föreslog bowling, men
det hade jag ingen lust för.
jag tänkte mej kanske en liten till runda på stan&köpa lite
presenter, fast det vore ju kul att göra nånting annat oxå.

haha, märks det att det var länge sen jag bloggade?
jag är helt kär i min blogg just nu (A)
fast datorn gillar det inte, nu äre bara 10% batteri kvar, dax
att stänga ner för dagen.
godnatt&sovgott!
jag kommer drömma om er (L)
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: sara

haha, du kan ju typ .. (paus, tänker)



men du kan kanske gå på bio ? fasst det går väl ingen på morgonen, och hur länge får du vara borta ?

okej, det blev inga bra tips, men jag gör ju typ inget själv här, så jag vet inte.

2008-09-30 @ 22:24:28
URL: http://juuuuul.blogg.se/
Postat av: sara

svar) ja det har jag ! förutom konturerna, det har mamma gjort! :D

*stolt !

2008-10-01 @ 17:26:40
URL: http://juuuuul.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0