bla, bla, bla

jag och mamma pratade lite (i den sköööna, varma solen)
om min ätstörning.
hon frågade när jag kom på att jag hade anorexi.
"när gunnar sa det"
det var ungefär en månad efter att jag hade blivit inlagd.
jag satt där med sond, ångest över sondmaten jag just fått,
tyckte att jag var fet på BUP i Umeå när han sa det till oss tre tjejer.
jag var ju helt efterbliven?
du undrar hur jag kunde ha missat det?
antagligen för att jag själv inte tyckte att jag var smal, jag behövde inte hjälp (jag ville inte ha hjälp)
och för att anorexiaflickor, det var dom man såg på tv eller i tjejtidningar
när dom var jättesmala och inte åt alls.
fel!
anorexin sitter inte i hur smal man är, det sitter i huvudet.
jaja, nog om det.
ikväll har jag varit hos elin med marika, jenny och katta, vi såg yes man.
sen blev det tonårsliv :)
och nu sitter jag här med mitt kvällsfika, själv.
sista slurpen nu, fäääärdig! igentligen är ju inte själv fikat någon match,
det är smörandet och det. men vaddå, mamma och pappa brukar inte direkt
titta efter, så det var igentligen inget speciellt.
utom den lilla grejen att dom har släppt lite kontroll.

xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Lisa [ENDASTLISA]

Hej på dig! Vad ska du göra idag? <:



Kramsar ;o)

2009-04-14 @ 10:15:03
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: Agilitydream

Vanlig cola innehåller mängder med socker......man blir inte bara tjock av den, man får dålig hy också om man dricker för mycket. Det får man inte av Light eller Zero.

2009-04-14 @ 10:37:06
URL: http://agilitydream.blogg.se/
Postat av: Anonym

är gunnar han på bup i umeå som håller på med kontakt med skolan och sådant? förlåt, jag bara undrar. jag går också på bup i umeå.

2009-04-22 @ 17:16:13

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0