döden

hemma nu, eller har varit ett tag men jag är
verkligen helt slut! 1 timme spinning,
sen lite snack med mois och sen bowling.
jag åt fiskpinnar på skolan, det kändes bra!
sen 1 timme step up.
nu är min kropp utpumpad! jag tog med mig en
apelsin som jag åt, sen fick jag lite mandarin
av elmira och när jag kom hem tog jag ett glas
jucie och typ 5 liter vatten!
men kul var det!

igårkväll tänkte jag på döden.
jag låg i säkert en timme och bara tänkte.
jag är otroligt jättesuper rädd för att dö.
eller att någon jag känner ska dö. jag är typ rädd
att, niklas, en kille i min klass ska dö! och han har jag knappt
pratat med!
jag och oscar pratade igår om vad vi var mest
rädda för. såklart är jag räddast att någon ska dö,
eller att jag ska dö. tvåa på min lista är att falla tillbaka.
det är min värsta mardröm!
all ångest, längtan att få dö, all kroppsångest, allting!
det är hemskt.
det enda bra för mig var veckan innan inläggning,
jag hade uppnått mitt mål. jag vägde som "alla andra".
man är som lycklig. fast allt folk kan se är en ledsen min
och en äcklig kropp. fast det är långt ifrån värt det!
en vecka. och man får kämpa i år. nej, aldrig tillbaka.
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0