drömmarnas land

hej världen!
jag hade en helt otroligt hemsk dröm inatt.

mamma skulle få ett ill barn, men det dog av nånting
och både hon&pappa blev jätteledsena och dog av
det. sen hoppades tiden fram kanske 10 år och
mamma och pappa levde igen. Och så helt plötsligt
kom jag på att jag ville träffa en anorektiker jag känner nu,
se om hon var frisk som. Och när jag knackar på och kommer in
så bor fanny där! Dessvärre är hon jätteundernärd och supertunn
men vill endå ha hjälp (jag tror vi bor i umeå btw)
så jag säger att hon ska gå till det där Freja grejset.
Hon ska tänka på det, och helt plötsligt är vi hemma hos farmor&farfar
(farmor hade dött i drömmen) med massa släktingar. Fast
det tar för mycket på fannys hjärta, så hon svimmar. Vi kör direkt till
akuten där det är helt smockat, helt proppfullt, och sjuksköterskan
vägrar ta emot dom som inte varit där mer än 3 timmar.
fanny dog därinne, hennes hjärta slutade slå.


Den drömmen var jättehemsk, jag grät flera gånger i sömnen
och grät fortfarande när jag vaknade. usch...

nu ska jag spela sims, jag installerade alla igårkväll. det tog lite tid...
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Ida

tack för din värmande kommentar :) tack!

2009-02-08 @ 13:51:58
URL: http://thoursie.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0