happyface

idag är jag typ superduper glad.
har ingen aning om varför?
det är bara så bra att
- vi får sportlov idag
- jag kan G och lite mer på biologiprovet som
resten av min klass sitter med nu. (som jag inte har, och inte pluggat till)
- vi spelar crushcrushcrush på musiken, den är jättebra!
- jag har lång lunch
- spotify är svinbra!



och kommentarerna jag hade fått gjorde mig
jätteglad, satt och bara log :)

föresten, någon bra låt? jag har tänkt göra
min spellista lite större än bara twilightsoundtracket (A)
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: jonna

njut av att få vara glad, det förtjänar du!!!

hoppas du får ett bra lov också moa=)



kramar

2009-02-27 @ 17:21:55
URL: http://enavalladom.blogg.se/
Postat av: Stella

CrushCrushCrush är jättebra! Lyssnar på den nu ^^ Paramore är grymma!

En annan låt som ja har fastnat för (en väldigt mkt lugnare en) Jason Mraz - Prettiest friend



2009-02-27 @ 17:52:27
URL: http://memyselfandana.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0