hej, jag har en ätstörning.

hej världen!
vi ska ha ett muntligt framträdande i svenska om några veckor,
5 minuter långt ska det vara.
marika kom på den underbara idéen att jag ska prata om min
ätstörning. läskigt. fast jag ska nog göra det, jag menar,
dom flesta vet ju inte så mycket om det, &så vill jag ju som "hjälpa" andra
så dom slipper komma dit. &så är det nog det intressantaste jag kan komma på.
fast väldigt, väligt läskigt. och pinsamt.
vad tycker du? ska jag göra det?

föresten så gick jag till skolan imorse, med marika&thilda, som vanligt.
som det ska vara. som det brukar vara.
det var kallt. fast det kändes bra endå!
nu ska jag till skolan&ha gympa, ha en bra dag!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: moa

gör det! då skriver jag till glöd

2009-02-02 @ 15:32:50
URL: http://moaornberg.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0