hjälp, jag blir våldtagen!

jag följde marika och var med henne, elin och mathilda,
det var kul. jag fikade där, en macka och lite mjölk.
när vi skulle gå hem, jag och thilda kom marikas granne
ikapp oss och sa:
- har ni tillsammans?
(han är typ norsk?)
- eeeeh, nae? svarade vi.
- har ni pojke?
- nej?
- ni kan komma hem till mig någon gång,
jag har pojke hemma.
- .............
- vad heter ni?
- mathilda
- moa
- har marika pojke?
- nej.
- är ni 14?
- jaaaa....
- okej, hejdå.
ungefär så lät vårat samtal, han skrattade oxå lite mellan,
men herregud, om jag inte hade vetat att det var marikas
granne hade jag trott det var en våldtagare! mathilda
trodde det =P
när han försvunnit gick vi och skrattade typ 10 min (A)
ha en bra kväll!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Marika

jag följde marika och var med henne, elin och mathilda, det var kuk. HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAAHAHHA:P

2009-02-28 @ 14:14:04
URL: http://melonslush.blogg.se/
Postat av: Jenny

Omg, lite läskig gubbe, ? :/

2009-02-28 @ 15:04:25
URL: http://jennyaaa.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0