jag åt det

hej världen!
ja, jag tog med en mandarin.
jag åt en mandarin.
jag hade spanska.
inte mer än så lixom.
normalt.

normalt, det är typ mitt ord för frisk.
frisk, det låter så sjukligt. som om man verkligen var helt
sjuk. som magsjuka. nått som går över, inte något
som man måste kämpa sig igenom.
normalt, det är som... inte onormalt.
då äter man, tränar normalt, ingen matångest, mår oftast bra,
har vänner, går i skolan. allt sånt.
det är inte massa kaloritänk, för mycket träning, bup, sond, matprogram.
inget sånt. bara som vanligt. en del tar ju det som en förolämpning,
att vara normal. man vill vara unik. jag vill vara som alla andra.
en som smälter in typ.
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det beror förmodligen på att man kunde sätta fingret på vad din sjukdom var ganska lätt. Och då blri det ju lättare att övervinna den. Så är det inte för mig och ingen verkar "se" hur jag mår eftersom jag inte kan visa det för okända människor.

Hoppas i alla fall att du får må bra och ha ett bra liv :)

2009-02-10 @ 12:19:59
URL: http://hazy.blogg.se/
Postat av: Jenny

Moa, Du är normal nu! =)

Jag räknar dej som normal / Frisk! <3

2009-02-10 @ 15:03:41
URL: http://jennyaaa.blogg.se/
Postat av: emelieee

sv: nej. :D

men jag tycker inte japser är såå snygg, bara att han ser bra ut ;)

2009-02-10 @ 15:24:50
URL: http://elahti.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0