jag vill visa att jag är frisk.

hej världen!
ett glas apelsinsaft.
en mandarin.
mitt mellis.

ja, jag är ganska bra som vågar äta utan att ha någon med mig.
eller fanny åt frukost samtisigt, men det räknas inte.
vi tittade på gamla filmer på min mobil, en film (ssx med marika)
blev jag typ förvånad, skulle vi springa omkring på gatan sådär
skulle jag genast känna mig anorektisk. jag gör det ganska ofta,
om jag är sprallig en dag, känns det som dom tittar på mig&tänker:
- hon vill bara göra av med kalorier. hon försöker träna.
det är rätt så jobbigt.
jag vill bara få som, jag vet inte, på nått sätt kunna visa att
jag inte tänker så. att jag vill bli frisk.
att jag nästan är frisk.
eller nej, jag tycker faktist att jag är frisk.
så tycker jag, eftersom jag är den enda som vet vad jag tänker.

jag vet inte hur jag ska rädda henne.
xoxo,
M

Kommentarer
Postat av: moa

moa, du kan hjälpa henne. sen är det upp till henne om hon tar åt sig eller inte, mer kan du inte göra.

2009-02-06 @ 17:00:29
URL: http://moaornberg.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0