lunch.

innan lunchen pratade jag och pappa lite.
tydligen ska han börja jobba mer nu, dom hade lite folk.
så då ska jag äta på skolan. en lärare ska nog
titta hur mycket jag tar och sen sitta några bord ifrån
och se så jag inte fuskar. jag sa till pappa att jag inte skulle fuska,
jag vill inte bli sjuk. jag vill inte ha ana. jag vill inte ha ångest.
men det kanske blir frestande sa pappa? kanske det, jag vill
det inte, men ana vill.
från början ville jag inte ens äta på skolan, jag kan inte äta
maten. pappa sa, önskekost? aldrig i livet, det verkar sjukt.
så det blir nog riktigt mat några dagar i veckan, fil/mjölk och macka
några dagar och en del dagar ska jag fråga jenny om jag kan få
äta med henne hos aina. det tycker jag låter bra :)
så efter praon, då är det alltid lunch på skolan.
det är normalt. (<3<3<3<3)

på spanska provet fick jag VG. det är ganska bra,
men jag hade hur mycket slarvfel som helst! jag kunde det mesta
jag hade gjort fel på, så jag kanske (om jag hade tänkt lite) fått
ett MVG eller VG+?
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0