oscar.

kom på idag hos kuratorn att oscar
är en av dom snällaste jag känner.
när jag kom tillbaka från umeå, när jag började
kämpa var han alltid jättesnäll, han förstod väl att
jag överreagerade av allt!
idag hos kuratorn berättade hon vad han hade sagt,
det var jättesnällt!
nu på msn skrev han såhär:

men det har ju typ... varit en annan person av dej.
för det var anoreximoa och nu är det moa, det var anoreximoa
som ville cykla 14000 varv extra när hon skulle till marika.
Moa ville vara med marika men anoreximoa var extremt stark !
så därför var ju anoreximoa en demon. En demon som hade attackerat moa.
Ett virus ! som attackerade när du hade svagt immunförsvar o
ch tog över kroppen ! sen så måste du äta mat för att döda viruset !
Och du måste ha stöttande kompisar för att döda demonen.

jag gillar oscar, han är snäll :)


xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Jenny,Elin, Thilda

Tack ?

2009-03-01 @ 12:24:59

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0