plugg, plugg, plugg

soprovet ja.
det gick väl ganska bra, är säker på att jag får
G i alla fall, tur det.
nu - matteplugg. spanskaplugg.
marika&oscar kallade mig plugghäst när jag sa
att jag skulle börja plugga, haha, men när jag pluggar
gör jag det typ en kvart, sen orkar jag inte mer.
borde faktist börja träna lite mer på proven, även om
det oftast går ganska bra.
jag&moa pratade lite om det igår, jag ahr ju missar otroligt
mycket, i det mesta, men endå får jag bra betyg på proven. väldigt lätt
för skolan antar jag.
ikväll blire middag hos mormor, sen kanske iväg
och träffa elin, jenny, marika, mathilda&katta.
vad ska du göra? :)
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: moa

det är ju det jag har gjort, jag har övatövatochövat hela tiden =)

2009-02-13 @ 16:19:44
Postat av: celeste

haha okej, ja visste inte de(A)

2009-02-13 @ 17:55:57
URL: http://bellanh.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej moa, asså vare DU som skrev de där inlägget på min blogg och fixa profilbilden? :P

2009-02-13 @ 19:31:44
Postat av: moa

haha jag är bäst på dedär=D

2009-02-14 @ 00:15:04
URL: http://moaviklundd.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0