shopping.

filippa och mamma har varit på stan idag.
storshopping för lillasyster. orättvist för mig.
jag vil oxå ha 100 kr i månadspeng och få följa
mamma på stan och köpa typ 2 tröjor
och massa fina smycken + kanske några byxor?
ska btw på stan på fredag, med moa och marika
borde hjälpa till lite hemma för att få nånting att shoppa för,
har ju sett en miljon saker jag vill ha!
senare på fredagen kommer sara, lina&madde -
mina honeys! (L)

nu ikväll ska jag nog hjälpa alltingsnurrar med en design
och läsa när jag hör din röst som jag nyss var och
hämtade hos emmy, vi stod och snackade twilight typ
oavbrutet i 10 minuter (A)
lyckosten ska till thailand imorrn! :O
vad ska du göra ikväll?
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0