snöa, snöa, snöa

hej världen!
nej, snöovädret slutar inte. det bara blåser&blåser.
påväg in till stan såg man knappt lastbilen framför oss.
när vi väl kom fram&sprang i affärer så var det iiiiskallt. &så råkade
vi springa typ en mil, för att komma till en affär som inte längre fanns.
vi hittade i alla fall bra presenter till både emelie&osar. &en deo till mej,
det behövs verkligen, min är det typ två droppar kvar i...

ikväll blire Bolt med tjejerna, det blir nog bra!

och föresten, kvällsfikat imorgon, det tar jag hand om!
ska nog skriva ner vad jag äter&sen visa pappa.
han skulle inte säga ett dugg hur lite eller mycket jag än åt.
men det är klart, hur friskt verkar det om jag tar en godis?
nej just det, jag vill bli frisk, alltså äter jag normalt.
pepp!
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0