sockfabriken

imorse på up:n delade vi ut sockar
som vi ska sälja för att få pengar till klasskassan.
60 stycken skulle man ha/person.
tänkte faktist fota några stycken efter skolan och lägga
ut på bloggen, så får ni ju gärna köpa några :)
haha, jag tror inte det men, värt ett försök :)

engelska provet gick ju som det gick, ett G kan
jag nog få, men knappast mer. fast jag missade bara 2 ord,
men det andra lät helt sjukt!
nu har jag svenska, sen piano. och efter skolan
ska jag och moa sälja sockar vid henne.
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag ska köpa sockar : D

2009-02-26 @ 13:22:34
URL: http://jennyaaa.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0