sov nu lilla videljung

hej världen!
jag vill bara sova, jag känner mej jättetrött.
fast jag sov ganska bra inatt, somnade typ direkt jag gick&la mej.
usch, jag kände när jag skrev det hur tråkigt det är att läsa (A)

så nu får ni lite twilight bilder istället (lånade härifrån)



jag gillar bilden.


jag tycker den här bilden är helt underbar!
&jasper är söt. fast han passar bättre i ljust hår. &emmett i mörkt.

idag, vad händer idag? mamma tyckte jag skulle följa till kyrkan så jag
kunde fylla på min bok, men jag orkar inte.
så det blir nog att.... lyssna på twilight soundtracket.
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: My

Åh, Twilight ät bäst :D<3



brukar också kolla på den sidan 'twilightnews' :)

2009-02-01 @ 14:14:53
Postat av: Jenny

Snygga bilder :D

2009-02-01 @ 17:50:35
URL: http://jennyaaa.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0