suprise!

hej världen!
pappa kom upp, alldeles nyss när jag läste emelies blogg &sa:
- jag&mamma har pratat, vi tänkte att du inte behöver äta frukten på skolan
om du inte vill men du kommer fortfarande ta två glas dryck till lunchen.
förvånade moa lixom.
ska endå försöka äta frukten på skolan ibland, för att bevisa, både för mig själv,
mamma&pappa och alla andra att jag kan.
jag kan äta fast jag inte behöver det. jag kan äta
bara för att jag är sugen eller hungrig.
&ett litet ord sa han oxå "att börja med".
dom kanske trappar ned matprogrammet som?

annars då, jag har dansat. svinkul.
och så "misslyckades" jag med middagen. pappa var tvungen att säga
åt mej att först ta en till korv. sen mer potatismos.
känns otroligt jobbigt att jag inte tog till räckligt mycket.
fast jag mycket väl vet (jag kom på det i efterhand)
att matprogrammet är 4 korvar. (det var det första halva lunchen jag åt på avdelningen)
usch.
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag tyckte inte att du misslyckades, jag tycker att du lyckas med massor.

Sen tycker jag att det är lite synd ibland att det bara är det jag säger som räknas, du kanske tyckte det var tillräckligt med mat just idag.

Vore skönt om vi kunde diskutera det ibland fastän det är skönt att vi inte behöver bråka om maten just nu. Hmmm vi är lite lika du o jag, ser både för och nackdelar på samma gång.

2009-02-10 @ 23:58:20

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0