svenska, städ, naglar

svenskatal imorgon då.
några kriterier för att få bra betyg:
- säker
- berätta utan pappar
- ögonkontakt med publiken
- sammanhängande
ig för moa då.
jag har knappt läst mina egna papper än,
eller jag har inte läst min papper. så jag kommer stå där,
utan papper och bara dra ihop med något.
inget bra i alla fall.
sen så måste jag städa, har hälften av min garderob
lite överallt. sen är mina naglar inte så snygga, dom behöver
filas, klippas och målas.
jag blir så depp när sara och madde farit.
men det var kul så länge det varade!







för 500 år sen.
minst.
(btw, ser ni min snygga klädstil? ljusa mjukisbyxor
av prasseltyg och en lite t-shirt med röd knäpp text?)
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: lina

:) Vad söt Filippa är och agnes

2009-02-22 @ 19:54:15

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0