texmex

hej världen!
nu sitter jag på skolan, vi har so, eller rast igentligen.
katta sitter och nördar youtube klipp med taylor lautner,
hon är crazy in love!
idag ska jag äta lunch på skolan, texmex buffe är det.
det är ganska gott, så det blir nog bra :)
sen, sista lektionen när jag igentligenhar hål (dom andra har no)
ska jag till kuratorn, jag har ju försökt undvika henne, men
igår på musiken kom hon och och gav mej en ny tid.
fast det var nog ganska bra, jag måste lixom säga en
sak, jag har legat och funderat på det ganska länge.
vet ine hur jag ska göra.....
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0