twilightdag

idag har jag haft en riktig twilight dag,
läst ljudet av ditt hjärta, spelat river flows in you,
lyssnat på soundtracket osv.
okej, allt det där gör jag en vanlig dag oxå, haha,
jag har typ bara, tänkt twilight hela dagen (A)



jag och fanny var ute och sålde sockar oxå,
12 stackars sockar ligger kvar i min väska,
så jag behöver typ bara gå till 5 hus till kanske?

mette ska komma ikväll, hennes familj ska äta middag här :)
eller ja, dom är redan här (A)

föresten, jag saknar, jag saknar, jag saknar emmy!
att smsa med henne, prata twilight, och allt möjligt :) <3
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: HANNA

twilight, åh.. jag älskar twilight! :D

2009-03-03 @ 10:32:29
URL: http://esth.blogg.se/
Postat av: Ida

jag måste ta och se den där filmen, alla säger ju att den är så bra :) söt blogg föresten, lycka till med livet! :)

2009-03-03 @ 16:33:52
URL: http://idalundin.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0