wow, tack!

tack "anonym" för att du skickade färgen!
jag har gått och tänkt på det hela dagen, hur jag
ska få rätt färg, tack svinmke!

ikväll har jag, marika, mathilda, lillasyster,
lillebror och lillasysters två kompisar sett twilight.
lika bra som alltid!
sen fikade jag kvällsfika med dom,
det gick bra. jag kan typ inte ens tänka
mej att det inte har gått bra att äta med kompisar,
jag kan lätt tänka mej att det inte varit lätt att äta,
det kommer jag nog alltid minnas.

nu ska jag fylla i hur marika är, vilket jobb hon passar
som osv. våran hemuppgift. sovgott gullungar!
xoxo, M

Kommentarer

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0