baka, baka monsterkaka!

hej världen!
jag&marika har slått in mathildas present (en superduper skön blå kofta med röda
stjärnor från BikBok, funderar på att sno den!)
&baka chokladbollsmuffins till ikväll. mest för att ha något att göra men (A)
ska börja byta om typ strax, så en outfit hoppar nog in. och sen en massa kort
från ikväll imorgon bitti!

&vet ni? förhöret på orden vi hade i so, det blev muntligt! =O
blev faktist sur, när jag för en gångs skull faktist kunde dom flesta orden!
men det var kul endå, vi disskuterade döden&så. jag tycker döden är hemsk.
att man kommer dö. inte leva föralltid (if you live forever, what do you live for?)
&typ missa roliga saker. som att lyssna på twilight soundtracket! eller längta
till mars när den kommer på dvd. (liiiiiite beroende är jag nog?)
vad tycker du om döden? &vad tror ni händer efter?
vi hade en teori (jag, marika, oscar&katta) om att våra liv kanske är som sims.
eller kanske ett dockhus?
haha, &vet ni vad vi gjorde? mobbade varenda en som gick förbi i korridoren,
vi gick framför, låtsades knyta skorna osv. (A) haha, och så snodde vi dom andra i klassens
"platser" (alla sitter där dom alltid har gjort, ingen byter ställe typ=P)

föresten, jag tycker faktist middagen idag var GOD! köttfärs och pasta, men pappa
hade typ lagt ner massa tid på köttfärsen, den smakade lite som italien.
mums iaf! och ikväll blire att äta fika utöver matprogrammet! känner mej lite stolt,
jag hoppas verlkligen att det funkar bra! och att ni hejar på mej!
(eller btw, kan man heja på nån annan? kanske ana? men vem vill?)
nu ska jag springa&byta om, och läsa lite bloggar. ha en superbra kväll!
xoxo, M

Kommentarer
Postat av: moa

haha, vi åt också köttfärs och pasta =P

fast quorn för mig då =)

2009-01-16 @ 21:04:49
URL: http://moaornberg.blogg.se/

Vill du kommentera?:
Jag godkänner inte spamkommentarer

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (bara jag kommer se den)

Din blogg?: (om jag ska kunna kommentera tillbaka)

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0